Januárové kolo ukončené

12.02.2017 21:50

Mrzí ma, že som dnes dostal informáciu, že niektorí hráči špekulujú a to napr. tak, že nereagujú na výzvy na odohratie zápasu a následne sami neponúknu alternatívny termín. Špeciálne som túto informáciu dostal od hráča z A skupiny. Mrzí ma o to viac, že každý ročník sa snažím o to, aby šlo v prvom rade o možnosť zahrať si kvalitným súperom a potom o špekulácie, ješistnosť a pod. Prosím majte to na pamäti a skúsme sa držať hlavného zmyslu celej tejto ligy a to, že o nič nejde, iba o verím kvalitné duely. 

O to ťažšie sa mi prezentuje odhlasovaný (radou starších členov ligy) návrh na pred'lženie tohto ročníka o jeden mesiac. Ked som dal o tomto návrhu hlasovať, ako jeden z hlavných argumentov som uviedol, že počas tohto ročníka BBL mám pocit, že všetko perfektne klape a hráčikovia si naplno užívajú vyrovnané zápasy. Nebudem ale pre jeden prípad všetkých hádzať do jedného vreca a preto vás všetkých informujem že po hlasovaní 15tich členov rady starších - 10 bolo za, 2 proti, 3 sa nevyjadrili sa aktuálny - 6.ročník BBL pred'lži o jeden mesiac a končiť sa bude na konci mája 2017.

Ak s tým má niekto nejaký extra špeciálny problém treba sa čo najrýchlejšie ozvať, aby sme sa o tom vedeli porozprávať a nájsť prípadné riešenie.

Rozpisy, tabuľky na mesiac február sú pripravené :-). Kolo končí 19.3.2017.

 

 

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma!Webnode